torstai 30. heinäkuuta 2015

valintojen maailma, tuijotan tienviittoja

Lääkkeitten syönti jatkuu edelleen hyvin. Oon ottanut ne nyt joka päivä! En kyllä huomaa voinnissa mitään muutosta mihinkään suuntaan, vaikka alotinkin ne uudestaan. Mut kai se syöminen turvaa sen, ettei vointi ainakaan huonommaks pääse menemään...

Muutenkin kuuluu hyvää. Tai toki mua jännittää syksy ja muutenkin mitä tulee tapahtumaan. Mut mä luulen, että pärjään. Lääkkeet on olennainen osa mun hoitoa, se pitää vaan pitää mielessä. Mut poliaikojen kanssa on vielä vähän säätöä. Ne haluais, että mun poliajat jatkuis syksyllä ja jatkossa 1-1,5kk välein. Mä taas ehdotin, että 3kk välein ja väleissä puhelinaikoja tai jotain. Mut kai mä sit suostun kompromissiin, että 2kk välein, mut useemmin en suostu. Joka tapauksessa ne tulee harvenemaan joka viikkosista ajoista, mut se on mun oma valinta. Ei ne voi mua pakottaa käymään polilla joka kuukaus.

Mut eiköhän kaikki järjesty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti