sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

kunnes silmissä sumenee

Sain kerrottua tän viikon poliajalla siitä, mitä tapahtu joulukuussa. Mulla oli se mun toinen "kakkos"hoitaja, koska se toinen sairaanhoitaja oli lomalla. Yritin olla välittämättä siitä, mitä se nyt ajattelee musta, mut se kertominen menikin ihan hyvin. En joutunut osastolle, se tästä nyt oliskin vielä puuttunut. Ootan kyl vähän jännittyneenä, et mitä se mun toinen hoitaja sitten sanoo ens viikolla, tarkemmin sanottuna ylihuomenna. Tuskin sekään mitään ihmeellistä sanoo, jos toi toinenkaa ei paljoa mitää sanonut.

Mut aina kun yks salaisuus paljastuu, toinen ilmestyy tilalle. Mun on pakko alkaa taas laihduttamaan. Ja siitä en kerro polilla, ne vaan huolestuis... Kesään on enää muutama kuukaus, ja mä oon ihan järkyttävä läskikasa. Ahdistaa olla näin iso ja lihava. Siltä musta ainakin tuntuu. Vaikka oon painanut joskus jotain 10kg enemmänkin, ni silti tää paino tuntuu liian isolta. Mut jos noin lähetään ajattelee, ni oon myös painanut 20kg vähemmän kuin nyt. Eikä siitä oo edes niin hirveän montaa vuotta. Mut -20kg tästä olis täydellinen paino, ja muutenkin se on vielä joskus mun lopullinen tavote (niinku aina ennenki... se sama maaginen painolukema). Mut kesään mennessä riittää -15 kiloakin. Kymmenenkin olis jo ihan kiva. Mut pointti oli, että pakko laihtua.

Koulukin jatkuu loman jälkeen taas huomenna. Jännittää ihan superpaljon mennä sinne, kun on taas uus ryhmä ja opettaja. Ja uus ainekkin, jota oon opiskellut viimeks 3 vuotta sitten... Mut ehkä mä selviän. Yritän ainakin parhaani, jos se ei riitä niin sitte ei voi mitään. Pitäis käydä kattoo et onks nettiin tullu jo se viime ruotsin kurssin arvosana. Pelottaa ihan sikana, et siel lukee joku 8 tai 9. Haluisin niin kovasti kympin siitä kurssista. En tiiä uskallanko mennä kattoo sitä.

Loma meni niin hirveen äkkiä. Ahdistaa palata takaisin arkeen. Miten mä taas saan rutiinista kiinni ja miten mä jaksan? Koulukin vie taas niin paljon voimia. Ja sit kun pitää tää laihdutusprojektikin alottaa. Kavereittenki kanssa pitäis jaksaa olla. Oon hirveen väsynytki koko ajan, Meen nukkumaan 8-9 välillä illalla, ja nukun 12h. Silti tarviin päikkärit ja joskus kahdetkin. Eikä se väsymys edes pelkästään johdu lääkkeistä, koska mua väsyttää jo ennenku otan edes iltalääkkeet. Mut parempi nukkua liikaa ku liian vähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti